برای سقف کاذب بالکن چه متریالی مناسب است ؟

برای سقف کاذب بالکن چه متریالی مناسب است ؟
فهرست مطالب

دکوراسیون بالکن به تازگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. بنابراین بیشتر مالکان و حتی افرادی که به صورت موقتی تصمیم به سکونت در ملکی دارند، اقدام به تغییر و دکوراسیون فضاهای کاربردی می‌نمایند. بالکن، تراس، حیاط خلوت یا پشت بام همگی از مواردی هستند که با دکوراسیونی ساده می‌توان به کل کاربری آنها را تغییر داد. زیرا در کشور ما اصولا این اماکن به عنوان انباری یا فضای غیر قابل دسترس و استفاده طلقی می‌شوند.
اما خوشبختانه این روزها با توجه به پیشرفت دنیای نوین، پای پدیده‌های کاربردی همچون: روف گاردن، تراس گاردن، سان روم گاردن و نمونه‌های مشابه به کشور ما نیز باز شده است. همین موجب شده تا بیشتر در شهرهای آپارتمان نشینی، ساکنین به تغییر فضاهایی هرچند کوچک در محل زندگی خود روی آورند. از سوی دیگر وجود متریال‌هایی همچون پروفیل چوب پلاست چوپکس باعث شده تا دکوراسیون فضای باز و نیمه باز به سمتی نوین حرکت کند.
سقف کاذب نیز یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون محسوب می‌شود و این قابلیت را دارد تا یک راه مطمئن برای افزایش زیبایی و ظرافت فضا ارائه دهد و در عین حال چندین مزیت کاربردی نیز داشته باشد. این عنصر به عنوان یک فضای پنهان برای سیم کشی، لوله کشی و اتصالات و همینطور کانال‌های تهویه مطبوع عمل می‌کند. علاوه‌بر این نیز به کاهش مصرف انرژی کمک خواهد کرد.
در این مطلب قصد داریم سقف کاذبی برای بالکن به شما معرفی نماییم که نه تنها ظاهری شیک و متفاوت دارد، بلکه مزایای بسیاری داشته و انتخاب مناسبی برای بالکن به شمار می‌آید.

سقف کاذب بالکن

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

چه متریالی برای سقف بالکن مناسب است ؟

همانطور که می‌دانید بالکن فضای نیمه باز بوده که همیشه با هوای بیرونی در تماس خواهد بود. این یعنی شما باید از متریالی برای اجرا در بالکن استفاده نمایید که به سادگی آسیب ندیده و با گذشت زمان از بین نرود. شاید انتخاب‌های زیادی برای شما باشد اما باید به این نکته دقت نمایید که بهترین انتخاب، محصولی با دوام بوده که از ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار باشد. تا در صورت بارش برف و باران یا قرار گرفتن در سرمای زمستان و گرمای تابستان از بین نرود.
پروفیل چوب پلاست چوپکس از محصولات نوین و کاربردیست که برای ایجاد سقف کاذب چوبی استفاده می‌شود. قیمت سقف کاذب چوبی در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مقرون به صرفه بوده و منصفانه تمام خواهد شد. از ویژگی‌های اصلی این متریال می‌توان به تولید آن فقط برای فضای باز و بیرونی اشاره کرد. بالکن نیز فضای نیمه بسته محسوب می‌شود. بنابراین می‌توان سقف کاذب بالکن را با چوب پلاست اجرا کرد.
از خصوصات این محصول می‌توان به چند منظوره بودن آن اشاره کرد. چوب پلاست در سطح مقاطع مختلف تولید می‌شود و همین باعث شده تا از آن به صورت گسترده در دکوراسیون فضای باز و محیط‌های نیمه بسته استفاده کرد. به این ترتیب می‌توانید از دیگر عناصر کاربردی در دکوراسیون بالکن مانند: کفپوش چوب پلاست، نیمکت چوب پلاست، نرده چوب پلاست، فلاورباکس چوب پلاست و … به صورت گسترده یا حتی جزئی برای یکدست نمودن فضای بالکن استفاده کنید.

چرا از چوب پلاست برای سقف کاذب بالکن استفاده کنیم ؟

کاربرد چوب پلاست برای اجرای سقف کاذب بالکن یک راه مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای تبدیل بالکن به فضایی منحصر به فرد و کاربردی است. تنها کافیست تصمیم به تغییر این محیط بگیرد، به این نتیجه خواهید رسید. همچنین می‌توان از چوب پلاستیک در کنار دیگر مصالح مانند: گچ ، فلز، شیشه و غیره استفاده کرد. در چنین چیدمانی، از چوب پلاست به صورت بلوک‌های توخالی یا لوور چوبی که این روزها طرفداران بسیاری دارد، برای ایجاد خط سقف چوبی استفاده کرد.

چرا از چوب پلاست برای سقف کاذب بالکن استفاده کنیم ؟

در این بخش به چندی از مزایای چوب پلاست برای سقف کاذب بالکن اشاره می‌کنیم:

سقف کاذب بالکن با ظاهری چوبی اما مقاومتی بسیار بالا

پروفیل چوب پلاست ظاهر بالکن را بسیار خاص و متفاوت خواهد کرد، علت این امر نیز ظاهر چوبی آن بوده که به دلیل برخورداری از تراشه‌های چوب در تولید محصول، بسیار شبیه به چوب طبیعی است. همانطور که می‌دانید چوب هم این قابلیت را دارد تا محیط را گرم و صمیمی جلوه دهد. چوب پلاست نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حس گرما و صمیمیت را به بالکن می‌بخشد.
گذشته از این، پروفیل چوب پلاست از دوام بالایی برخوردار است. اصلا به همین علت از آن در فضای باز و بیرونی استفاده می‌شود. زیرا مخصوص محیط بیرونی تولید شده است. شاید بهترین انتخاب و ایده برای سقف حیاط خلوت، بالکن و تراس و اماکن این چنینی باشد. بنابراین در صورتی که عناصر اجرا شده با این محصول به طور دائم در فضای باز قرار گیرند، آسیبی نخواهند دید.
از سوی دیگر این سقف کاذب همچون سایر سقف‌های کاذب دیگر قابلیت پوشاندن نازیبایی‌ها را دارد. اما دسترسی شما به سیم کشی یا لوله کشی و همینطور تاسیسات امکان پذیر است. همچنین می‌توانید فضای بالکن را نورپردازی کرده و لامپ مورد نیاز را در این سقف جای گذاری نمایید.

سقف کاذب بالکن با نصبی سریع و آسان

اجرای سقف کاذب بالکن با چوب پلاست در کمترین زمان ممکن و با سرعتی بالا انجام خواهد شد. تا زمانی که تیم حرفه‌ای همراه با نصبان متخصص این عملیات را انجام می‌دهند، نیازی نیست بیش از حد منتظر بمانید. زیرا روش نصب محصولات چوب پلاست به صورت خشک و با استفاده از زیرسازی و آهن کشی است. همین باعث می‌شود تا با سرعتی بالا توسط تیم نصب، اجرا سقف کاذب بالکن انجام شود. علاوه‌بر این، سقف بالکن برای مدت طولانی دوام می‌آورد و به ظاهر لوکس و پیچیده اتاق کمک می‌کند.

سقف کاذب بالکن با نصبی سریع و آسان

سقف کاذب بالکن با نگهداری و رسیدگی آسان

شاید اگر بگوییم که سقف کاذب بالکن با چوب پلاست اصلا نیازی به نگهداری یا رسیدگی ندارد، دروغ نگفته‌ایم. با این حال کلیه عناصری که با چوب پلاست اجرا می‌شوند نیاز بسیار کمی به رسیدگی دارند آن هم پاکسازی دوره‌ای است. با این حال اگر سقف کاذب بالکن را با این محصول نصب کنید، قطعا نیازی به نگهداری، تعمیر یا تعویض نخواهید داشت. این سقف کاذب چوبی جدید به نگهداری بسیار کمی نیاز دارد. شاید لازم باشد فقط گاهی اوقات آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.
با این حال دست شما باز است تا سقف بالکن دلخواه را انتخاب نمایید. اما با دقت به جزئیات می‌توانید بهترین انتخاب را داشته و با گذشت سال‌ها نیازی به صرف هزینه‌های گزاف در این زمینه نداشته باشید. تنها با یک تجربه می‌توانید اطمینان یابید که محصولی مناسب در نظر گرفته‌اید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس در تماس باشید. کارشناسان ما در همه حال آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات متنوع به شما همراهان عزیز در سراسر ایران هستند.

1/5 - (1 امتیاز)
برای سقف کاذب بالکن چه متریالی مناسب است ؟

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا