زیباترین محوطه سازی ویلا و چگونگی شیک کردن آن !

چگونه ویلای خود را شیک کنیم ؟
فهرست مطالب

چگونه ویلای خود را شیک کنیم ؟ 

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که ویلایی معمولی و ساده دارید و تصمیم به تغییر آن گرفته‌اید، بهتر است این مطلب را مطالعه کنید تا با راهکارهای اساسی برای شیک و زیباتر کردن ویلای خود آشنا شوید.

خوشبختانه این روزها محصولات کاربردی و نوینی همچون چوب پلاست به بازار عرضه شده است که در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال آنطور که باید در کشور ما شناخته شده نیست و محصولی نوپا به شمار می‌آید.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

پروفیل چوب پلاست به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن و با راحت‌ترین روش نصب و اجرا، ویلای معمولی خود را به ویلایی شیک و مدرن تبدیل کنید (پروژه ویلای کوهسار). با ما همراه باشید تا کاربردهای متنوع این محصول برای تغییر ویلا را شرح دهیم.

محصولی کاربردی برای ایجاد زیباترین محوطه سازی ویلا !

پروفیل چوب پلاست محصولی چند منظوره است و امکان کاربری گسترده در فضای باز و بیرونی را فراهم می‌نماید. ضمن اینکه در برخی مواقع نیز می‌توان از این محصول در فضای داخلی نیز استفاده کرد.

محصولی کاربردی برای ایجاد زیباترین محوطه سازی ویلا !

همچون سقف چوبی قابل اجرا با چوب پلاست که در معماری داخلی قطعا فضایی متفاوت و خاص ایجاد خواهد کرد. چوب پلاست با ظاهری شبیه به چوب طبیعی با کاربرد در محوطه یا داخل، گرما و صمیمیت را به محیط انتقال خواهد داد. با این حال مزایای این محصول بیشتر از این بوده و همین باعث می‌شود تا چوب پلاست انتخاب مناسبی برای ویلای شما باشد.

نمای بیرونی یک بنا، حال ویلا باشد یا ساختمان مسکونی و … تنها چیزیست که در نگاه اول نظر را به خود جلب می‌نماید. اما اگر ویلای شما در مناطق مرطوب و بارانی واقع شده است، بهترین کار انتخاب محصولی با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط اقلیمی متفاوت خواهد بود.

نما چوبی نه تنها در شهرهای شمالی کشور، که این روزها در بیشتر مناطق پایتخت و همینطور شهرهای مجاور طرفداران بسیاری دارد. اما باید بگوییم که می‌توانید جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی یا ترمووود بیابید و محصولی با مقاومت بالا برای این منظور استفاده کنید.

زیباترین محوطه سازی ویلا با اجرای سازه‌های پرکاربرد !

چوب پلاست به دلیل برخورداری از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بهترین گزینه برای شهرهای مرطوب و بارانی محسوب می‌شود. بنابراین می‌توانید نمای بیرونی ویلا را با کاربرد این محصول به بهترین شکل طراحی نمایید.

زیباترین محوطه سازی ویلا با اجرای سازه‌های پرکاربرد !

برای این کار ابتدا باید المان‌های مورد نیاز و کاربردی که در محوطه ویلا قابل استفاده است را بررسی کنید. این روزها ساخت آلاچیق، پرگولا، همینطور مبلمان چوبی فضای باز در محوطه بسیار مورد استقبال واقع شده است. بنابراین شما نیز می‌توانید با انتخاب یک یا حتی چندین مورد از این المان‌ها محوطه‌ای متفاوت و خاص داشته باشید.

محوطه سازی با استفاده از پروفیل چوب پلاست انتخابی مناسب است. علت این امر مقاومت این محصول در برابر فضای باز است. می‌توانید سازه مورد علاقه‌تان را با چوب پلاست طراحی و اجرا کنید و مطمئن باشید که با گذشت زمان آسیب نخواهد دید.

اجرای سازه‌های سبک همچون: سوئیت، کلبه چوبی، اتاق، آلاچیق و پرگولا با پروفیل چوب پلاست نه تنها در محوطه که در روف گاردن نیز امکان پذیر است. با این حال تصمیم با شماست که به کدام سازه علاقه داشته باشید.

زیباترین محوطه سازی ویلا با اجرای سازه‌های پرکاربرد !

از عناصر جزئی در ایجاد زیباترین محوطه سازی ویلا استفاده کنید !

فلاورباکس و فضای سبز را فراموش نکنید !

فلاورباکس یکی از بهترین عناصر برای پرورش گل‌های زینتی و گیاهان است. گلدان‌های چوبی شاید مناسب‌ترین انتخاب برای فضای سبز باشند. زیرا همیشه تلفیق چوب و فضای سبز دلنشین و آرامبخش است. بنابراین شما می‌توانید با اجرای فلاورباکس چوب پلاست در محوطه ویلا، فضای دوستداشتنی بوجود آورید. علاوه‌براین انتخاب رنگ مناسب برای اجرای گلدان اهمیت دارد و این شما هستید که باید طبق سلیقه و بعضا عناصر موجود در فضای مورد نظر خلاقیت داشته باشید.

ویلا، تراس و دور باغچه را حصار کشی کنید !

نرده چوبی باغچه قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست نه تنها از لحاظ ظاهری که از لحاظ کیفی نیز المانی مناسب و کاربردی برای ویلای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید تراس را به راحتی با این محصول ایمن کرده و دور باغچه محوطه را نیز حصار کشی کنید. همچنین یکی دیگر از مزایای محصولات چوب پلاست ساخت عناصری همچون پرچین و دیوارپوش چوبی بوده که می‌توانید با استفاده از آنها دورتا دور ویلا را ایمن سازی نمایید.

برای ایجاد زیباترین محوطه سازی ویلا به کف و دور استخر توجه کنید !

اگر می‌خواهید فضایی یکدست و متفاوت داشته باشید، کفپوش کنید. ویژگی اصلی کفپوش چوبی فضای باز با پروفیل چوب پلاست، مقاومت آن در برابر تردد بالاست. این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا با رفت و آمدهای پیاپی، آسیب نبیند. ضمن این که استفاده از آن موجب یکدست و یکنواخت کردن محیط خواهد شد. همین امر باعث می‌شود تا شما راحت‌تر بتوانید سایر عناصر را در فضای مورد نظر بکار برید.

از عناصر جزئی در ایجاد زیباترین محوطه سازی ویلا استفاده کنید !

حتی اگر استخر دارید، می‌توانید از کفپوش دور استخر با پروفیل چوب پلاست استفاده کنید. این متریال مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت بالا دارد. با این حال انتخابی مناسب برای دور استخر است به این علت که هیچ گونه لغزندگی نداشته و مانع از سرخوردن نیز خواهد شد.

با چوب پلاست محیط را به بهترین شکل تغییر دهید!

باید اشاره کنیم که یکی از مواردی که باید در محوطه سازی یا بازسازی به آن دقت نمود، ایجاد هماهنگی عناصر با یکدیگر است. شاید این نکته کمی پیش پا افتاده به نظر آید اما نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. این که شما بتوانید محیطی را تنها با یک محصول بازسازی و تغییر دهید خود ویژگی منحصر بفردی به شمار می‌آید که بعضا هر متریالی از آن برخوردار نیست.

در مقاله چگونه ویلای خود را شیک کنیم به نکات ساده اما کاربردی برای تغییر ویلا اشاره شد. چوب پلاست محصولی مناسب و با طول عمر بالا بوده که امکان استفاده گسترده در محیط را برای شما فراهم خواهد کرد. ضمن این که مزایای بی‌شمار آن باعث می‌شود تا جایگزین مناسبی برای ترموود یا چوب طبیعی باشد. 

 

3.8/5 - (21 امتیاز)
زیباترین محوطه سازی ویلا و چگونگی شیک کردن آن !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا