سقف کاذب باشگاه بدنسازی / سقف کاذب باشگاه ورزشی

سقف کاذب یکی از عناصر اصلی در طراحی و دکوراسیون باشگاه است که مزایای بسیاری دارد. این نوع سقف با محصولات جدید و متفاوت همچون چوب پلاست طراحی و اجرا می‌شود. این که بتوانید نازیبایی‌ها موجود در سقف باشگاه را تنها با اجرای سقف کاذب بپوشانید، خود اصلی‌ترین مزیت محسوب می‌شود.

نصب سقف معلق در باشگاه بدنسازی و ورزشی، روشی متفاوت برای پنهان کردن اجزای سازه‌ای مانند: لوله‌ها و کابل‌هایی‌ست که ترجیح می‌دهید، دیده نشوند. اما مزایای سقف‌های کاذب فراتر از تنها بهبود نمای داخلی است.
با این حال بهتر است قبل از هر اقدامی برای این منظور، محصولی کاربردی و البته متفاوت انتخاب نمایید. سقف چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاستیک برای باشگاه گزینه‌ای مناسب است.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف باشگاه

02188044414

 

سقف باشگاه بدنسازی / سقف باشگاه ورزشی

سقف باشگاه بدنسازی و ورزشی که از سقفی اصلی تشکیل شده است، قطعا از نازیبایی‌هایی برخودار است. حتی اگر نازیبایی هم نداشته باشد با توجه به محیط، دما و رطوبت، بهتر است از سقف کاذب برای دکوراسیون آن استفاده کرد. نسل جدید سقف‌های کاذب با متریال‌های متفاوتی طراحی و اجرا می‌شود. با این حال بهتر است بدنبال نوعی باشید که به بهترین شکل با محیط همخوانی داشته و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کند.

سقف چوبی از گذشته، همیشه بیشترین طرفدار را در بین انواع سقف کاذب داشته است. اجرای سقف با چوب طبیعی قطعا از معایبی برخوردار است. به همین علت بهتر است محصولی با کیفیت و مستحکم همچون پروفیل چوب پلاستیک را جایگزین آن نمایید. به این صورت سقف چوبی با ظاهری بسیار شبیه به چوب اما با مقاومتی چندین برابر خواهید داشت. که البته طول عمر بالایی نیز دارد.

معرفی عناصر قابل اجرا که با سقف باشگاه همخوانی داشته باشد

یکی از روش‌هایی که می‌توان فضایی متفاوت در باشگاه ایجاد کرد، کاربرد یک محصول در زمینه‌های متنوع است. نیمکت چوبی یکی از المان‌هاییست که با چوب پلاست اجرا می‌شود و می‌توان از آن در محیط باشگاه یا سالن ورزشی برای استراحت کاربران استفاده کرد. 

این المان طراحی‌های متفاوتی دارد و این امکان برای شما فراهم است تا ابعاد دلخواه و طرح مورد نظر را انتخاب نمایید. شما همچنین می‌توانید از فلاورباکس چوبی در بخش‌هایی از سالن بدنسازی یا ورزشی برای ایجاد فضایی خاص استفاده نمایید. 

طراحی سقف کاذب باشگاه بدنسازی و ورزشی

برای طراحی سقف کاذب باشگاه بدنسازی و ورزشی، نیاز است که ابتدا شما نوع متریال مورد استفاده برای سقف را انتخاب نمایید. در صورتی که از محصولات چوب پلاست استفاده کنید، طراحان و معماران حرفه‌ای در کمترین زمان ممکن، طراحی سقف کاذب باشگاه بدنسازی را انجام خواهند داد.

طراحی سقف کاذب باشگاه بدنسازی و ورشی در کمترین زمان ممکن توسط تیم طراحی چوپکس انجام خواهد شد. این امکان برای شما فراهم است تا طرح دلخواه و مورد نظر را انتخاب نمایید یا حتی طرح ارائه شده را مطابق با میل خود تغییر دهید.

نصب سقف باشگاه بدنسازی و ورزشی

سقف اصلی باشگاه بدنسازی و ورزشی طبق ظوابطی اجرا می‌شود. بنابراین هنگام انتخاب سقف کاذب باید به مواردی از جمله ارتفاع و متراژ توجه داشته باشید. در صورتی که تصمیم به نصب سقف کاذب باشگاه با استفاده از پروفیل چوب پلاست دارید، تیم اجرایی مجرب و حرفه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تیم اجرایی، نصب سقف کاذب باشگاه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. تا نه تنها از لحاظ استاندار مشکلی نداشته باشد که با رعایت نکات اصلی انجام شود.

قیمت سقف کاذب باشگاه به چه صورت محاسبه می‌شود؟

قیمت سقف کاذب باشگاه یکی از آیتم‌های اصلی برای کارفرماست که با توجه به مواردی متغیر خواهد بود. از جمله موثرین‌ترین آنها می‌توان به کاربرد محصول مورد نظر برای اجرا در سقف اشاره نمود. اگر شما از پروفیل چوب پلاست استفاده نمایید، قطعا قیمت چوب پلاست همچنین متراژ پروژه در تعیین قیمت سقف کاذب باشگاه تاثیر گذار خواهد بود.

مزایای چوب پلاست برای اجرا در سقف باشگاه

در اینجا شش مزیت کاربردی وجود دارد که باعث می‌شود، از این نوع سقف برای زیباسازی و تحول دکوراسیون باشگاه استفاده نمایید.

دسترسی آسانتر به اجزای سازه‌ای در سقف باشگاه

علاوه‌بر پنهان کردن لوله‌ها و سیم‌کشی توسط پانل‌های سقفی معلق چوب پلاست، دسترسی به این اجزای سازه‌ای را در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر، آسان می‌کنند. با کاربرد دریچه‌های مناسب می‌توان به سادگی بخش کوچکی از سقف را یک طرف بلند کرد تا تعمیرات انجام شود و بعد از اتمام کار آنها را دوباره در جای خود قرار داد.

عایق صوتی بهبود یافته از اصلی‌ترین موارد برای سقف باشگاه

عایق صوتی یکی از موارد مهم و ضروری برای هر باشگاه ورزشی محسوب می‌شود. این امر باعث می‌شود تا از خروج صدا به بیرون جلوگیری شود. یکی از مزایای سقف کاذب با چوب پلاست، عایق صوتی آن است.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سقف باشگاه

02188044414

نورپردازی سقف کاذب باشگاه بدنسازی

هنگامی که از سقف چوب پلاست برای باشگاه استفاده می‌کنید، امکان نورپردازی آن به بهترین شکل فراهم خواهد شد. (پروژه خیابان بخارست) به همین علت می‌توانید در بخش‌های مختلف این سقف نورپردازی انجام داده و فضایی متفاوت ایجاد کنید.

بهداشت بهتر

همانطور که می‌دانید به علت فعالیت بالا در محیط باشگاه، دما افزایش می‌یابد. همین امر با رطوبت بالا نیز همراه خواهد بود. برای این محیط‌های مرطوب، می‌توان سقف کاذب چوب پلاست که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد را انتخاب کرد. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت این محصول و همینطور روش‌های ضد میکروبی که فرمول بندی خاصی دارند، باعث می‌شود تا این سقف کاملا مناسب باشگاه باشد.

 

برای برخورداری از مزایای فوق در سقف‌های کاذب چوب پلاست، باید نصب آن به درستی و مطابق با استانداردها و مقررات انجام شود. این امر به مهارت و تجربه یک پیمانکار حرفه‌ای این نوع پوشش سقف نیاز دارد.

در طراحی سقف، ما مشاوره حرفه‌ای شایسته را ارائه می‌دهیم و محصولی با کیفیت را برای اطمینان از بالاترین رضایت مشتری ارائه خواهیم داد. تیم نصب و اجرایی ما این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا سقف‌های معلق را به سرعت و به طور کارآمد نصب کنید تا حداقل اختلال در پروژه شما ایجاد شود.

 

چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست

جهت مشاوره رایگان یا اطلاع از قیمت چوب پلاست با ما در تماس باشید

معرفی چوپکس

شرکت چوپکس از سال ۱۳۸۲ در ایران به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست (wood plastic composite) فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بیش از 18 سال سابقه درخشان، در این صنعت، سهم چشمگیری از بازار داخلی محصولات چوب پلاست را به خود اختصاص داده است. شرکت چوپکس با بهره‌گیری از خطوط تولید به روز و کادر دفتری مجرب، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات چوپکس) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب فروش، طراحی و اجرا، قابلیت ارائه خدمات متنوع به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران را دارد. 

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02188044414

4.2/5 - (6 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا