طراحی کافی شاپ / دکوراسیون کافی شاپ

کافی شاپ‌ها در سرتاسر دنیا از چند خصوصیت مشترک برخوردارند. آنها دنج، آرام و با این حال مرکز فعالیت‌های اجتماعی هستند. جدا از این ویژگی‌ها، وقتی صحبت از متمایز نمودن کافه با طراحی هوشمندانه داخلی می‌شود، ایده‌ها و نظرات در اینباره محدود است.
با باز شدن و فعالیت دوباره کافی شاپ‌ها، از شهرهای بزرگ گرفته تا شهرهای کوچک، رقابت در اجرای ایده‌های متفاوت در این مکان، بسیار افزایش یافت. ضمن اینکه هر روزه به این ایده‌ها و محصولات کاربردی مانند چوب پلاست در طراحی داخلی و خارجی کافه افزوده می‌شود.

با این حال انتخاب و کاربرد محصولی مناسب که بتوان با استفاده از آن، فضایی خاص در کافی شاپ بوجود آورد، اصلا کار آسانی نیست. به همین علت باید تحقیق و بررسی در این زمینه را آغاز کرده و سعی کنید، از متریال‌های نوین که از ویژگی‌های و مزایای بیشتری به نسبت دیگر مصالح برخوردار هستند، برای این منظور استفاده نمایید.
نیاز به منحصر بفرد نمودن مکان مورد نظر شما و جذب مشتریان تکراری و البته جدید، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. بنابراین، اینکه چگونه صاحبان مشتاق کافی شاپ می‌توانند محیط‌هایی ایجاد کنند که بتواند شرکت‌های بزرگ‌تر را به چالش بکشد، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم محصولی نوین و کاربردی در طراحی داخلی و همینطور خارجی کافی شاپ به شما معرفی نماییم.

طراحی و دکوراسیون کافی شاپ با چوب پلاست

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که هنگام طراحی کافی شاپ باید به آن دقت شود، ایجاد حس خوب و صمیمیت در این مکان است. این روزها البته دیده می‌شود که این محیط به صورت روف گاردن یا محوطه باز طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. اینکه شما بتوانید فضایی را برای مشتریان فراهم نمایید تا ساعت‌ها در آرامش به سپری کردن اوقات فراغت در آن بپردازند، قطعا کار آسانی نخواهد بود. ضمن اینکه نبود یا کمبود فضای مناسب به خصوص در شهرهای بزرگ، باعث می‌شود تا افراد بدنبال مکانی دنج و آرام باشند.

پروفیل چوب پلاست از سری محصولات چند کاره است و یکی از انتخاب‌های مناسب برای طراحی کافی شاپ محسوب می‌شود. این متریال چند منظوره را می‌توانید در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. شاید بتوان گفت که چوب پلاست بهترین گزینه برای کافی شاپ است. ظاهر شبیه به چوب طبیعی آن، در کنار مزایای بی‌شماری که دارد، باعث می‌شود تا از آن به عنوان محصولی خاص و متفاوت در این زمینه یاد شود.
برخورداری از ذوق و سلیقه‌ای خاص برای طراحی و دکوراسیون کافی شاپ باعث می‌شود تا به تعداد مشتریان افزوده شود. بعضا دیده می‌شود که دکوراسیون چوبی کافی شاپ نسبت به دیگر دکوراسیون‌ها دوستداران بسیاری دارد. علت این امر حس گرم و صمیمی این متریال بوده که به افراد منتقل می‌شود. چوب پلاست اما بهترین جایگزین برای چوب طبیعی با احتساب مزایا و ویژگی‌های منحصر بفرد آن است.

طراحی کافی شاپ در فضای باز

طراحی کافی شاپ در فضای باز قطعا چالش‌های بسیاری همراه خواهد داشت. دقیقا همانند طراحی باغ رستوران که نیاز به مشورت با افراد حرفه‌ای دارد. دغدغه‌هایی که در دکوراسیون داخلی از آنها خبری نیست. برای مثال فضای باز و بیرونی، خود یکی از مواردی بوده که هنگام طراحی کافه باید به آن دقت شود. اینکه شما محصولی را انتخاب کنید که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزکی- محیطی، انواع شرایط اقلیمی، حشرات و موریانه، اشعه آفتاب و … هزاران مورد دیگر برخوردار باشد.

بنابراین می‌توان گفت چوب پلاست از آن جهت که مختص فضای باز طراحی و تولید شده است، قطعا گزینه‌‌ای مناسب برای طراحی کافی شاپ در محیط بیرونی محسوب می‌شود. ضمن اینکه می‌توان از این متریال در دکوراسیون داخلی نیز به طور گسترده از سقف تا کف و حتی دیوارها و حتی مبلمان چوبی فضای باز … را طراحی و اجرا کرد.
برای طراحی کافی شاپ در فضای باز با استفاده از پروفیل چوب پلاست دست شما باز است. می‌توانید کف سازی مدرن را با این محصول انجام دهید که یکی از اصلی‌ترین گام‌های در دکوراسیون خواهد بود. فلاورباکس چوبی، آتشدان، دیوار سبز، آلاچیق چوبی، پرگولا و … عناصری کاربردی در این زمینه خواهند بود که انتخاب آنها بستگی به سلیقه و البته بودجه مورد نظر شما خواهد داشت.

چگونگی طراحی کافی شاپ مدرن

از اصلی‌ترین گام‌ها در طراحی کافی شاپ مدرن می‌توان به محصول منتخب برای طراحی و دکوراسیون اشاره نمود. هنگامی که شما از متریالی نوین و کاربردی در طراحی این محیط استفاده کنید، قطعا ناخودآگاه پس از اتمام مراحل طراحی، محیطی مدرن خواهید داشت.
طراحی کافی شاپ مدرن با چوب پلاست به آسان‌ترین روش ممکن امکان پذیر است. خوبی این متریال، نوین و جدید بودن آن است که در نهایت همین امر باعث می‌شود تا عناصر اجرا شده با آن نیز مدرن و شیک باشد. می‌توانید از فلاورباکس چوبی در محیط داخلی و همینطور فضای باز استفاده کنید و در کنار آن کفپوش چوبی را اجرا کرده و فضایی خاص ایجاد کنید.

به همین علت می‌توانید قبل از هر اقدامی طرح‌های متنوع از پروژه‌های اجرا شده در این مکان با این متریال را مشاهده کنید تا راحت‌تر بتوانید عناصر مورد علاقه‌تان در دکوراسیون کافی شاپ را انتخاب کنید.
برای اینکه بتوانید بهترین دکوراسیون کافی شاپ مدرن با چوب پلاست را داشته باشید، می‌توانید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس، ایده‌های شیک و خاص برای کافی شاپ خود با این متریال در نظر بگیرید.

اجرای دکوراسیون کافی شاپ با این محصول به چه صورت است ؟

اگر تصمیم دارید که از این محصول برای دکوراسیون کافی شاپ استفاده کنید، باید به شما بگوییم که کاربردی گسترده خواهد داشت. می‌توانید از سقف تا کف و حتی مبلمان چوبی فضای باز را با این متریال در کافی شاپ اجرا کنید. حتی اگر محیطی بسته دارید نیز چوب پلاست گزینه‌ای مناسب و کاربردی برای شما خواهد بود. بنابراین بستگی به شما دارد که دقیقا تصمیم دارید کدام بخش از این محیط را با پروفیل چوب پلاست طراحی کنید.

ایجاد فضایی یکدست در اجرای دکوراسیون کافی شاپ

در طراحی کافی شاپ یکی از مواردی که حایز اهمیت است، ایجاد فضایی یکدست و یکپارچه است. شاید در نگاه اول این یکدستی در محیط مهم نباشد، اما در کل نه تنها در دکوراسیون تاثیر بسزایی دارد که محیطی دلنشین را بوجود خواهد آورد. به خصوص اگر از متریال چوب پلاست که حس گرما و صمیمیت را به افراد می‌بخشد، استفاده کنید.
اما چگونه می‌توان فضایی یکدست را با این محصول در طراحی کافی شاپ بوجود آورد؟
شما می‌توانید با اجرای چندین عنصر اساسی در این فضا، هارمونی خاص و متفاوتی ایجاد کنید. از صفر تا صد کافی شاپ را می‌توان به آسانی با چوب پلاست دکوراسیون کرد. برای مثال کف محیط را با کفپوش چوبی، سقف آن را با سقف کاذب چوبی، فضای نشستن را با مبلمان چوبی، فضای سبز و زنده را در فلاورباکس، فضای باز را با پرچین چوبی برای ایجاد محیطی خصوصی  و هزاران مورد دیگر که همگی با چوب پلاست قابل اجراست.

قیمت دکوراسیون کافی شاپ چگونه محاسبه می‌شود ؟

قیمت دکوراسیون کافی شاپ یکی از آیتم‌های اساسی در اجرای آن محسوب می‌شود. به همین خاطر بیشتر کارفرمایان بدنبال متریالی مقرون به صرفه اما با کیفیت برای این منظور هستند. اما از عواملی که در قیمت دکوراسیون کافی شاپ تاثیر گذار است می‌توان به محصولی که برای کاربرد در این فضا و همینطور هزینه طراحی آن اشاره نمود.

قیمت چوب پلاست به نسبت سایر محصولاتی که برای طراحی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار مقرون به صرفه است. همین باعث می‌شود تا میزان چوب پلاست مصرفی و همینطور عناصری که با این محصول در محیط اجرا می‌شود، به طور مستقیم در قیمت دکوراسیون کافی شاپ تاثیر گذار باشد. به همین علت شما می‌توانید قبل از هر اقدامی با کارشناسان چوپکس در تماس بوده و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید. به این ترتیب می‌توانید از قیمت دکوراسیون کافی شاپ با پروفیل چوب پلاست مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به بالا