چگونگی انتخاب سایبان برای حیاط !

چگونگی انتخاب سایبان برای حیاط !
فهرست مطالب

سایبان‌های فضای باز یک راه عالی و مقرون به صرفه برای کسب و کارها و محیط‌های خصوصی و مسکونی هستند تا ساکنین بتوانند، از فضای بیرونی خود نهایت استفاده را ببرند. از این‌رو مدل‌های متنوعی از این سازه طراحی می‌شود که با محصولات خاصی همچون چوب پلاست اجرا می‌شوند. سایبان یا همان پرگولا چوبی اما، طرفداران بسیاری دارد. زیرا نه تنها ظاهری متفاوت داشته که مزایای بسیاری از جمله طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد. البته این بستگی به محصولی که برای ساخت سایبان استفاده می‌شود دارد.

بسیاری از ما علاقه زیادی به سپری کردن زمان در فضای باز و بیرون از منزل داریم. حیاط در منزل برای ایرانیان از قدیم با اهمیت بوده است. اما اخیرا به علت کمبود فضای باز و کاربردی در شهرهای بزرگ به خصوص پایتخت و نیز آپارتمان نشینی، این مهم یعنی برخورداری از حیاط بزرگ، کما بیش به دست فراموشی سپرده شده است. اما سایبان‌ها مکانی مناسب برای تغییر اینگونه محیط‌ها خواهد بود.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

طیف وسیعی از مشاغل وجود دارند که می‌توانند از سایبان برای حیاط یا هر فضای باز دیگری بهرمند شوند. از جمله: رستوران‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات و موارد دیگر. از ارائه پناهگاه در برابر عناصر خشن گرفته تا ایجاد محیطی بزرگ در فضای باز برای بازی و یادگیری کودکان.

چوپکس انواع مختلفی از سایبان‌های فضای باز را ارائه می‌دهد که می‌توانند متناسب با نیازهای کسب و کار شما طراحی و تطبیق داده شوند و به استفاده از فضای بیرونی شما در تمام طول سال کمک کنند.

معیار انتخاب سایبان برای حیاط !

معیار انتخاب سایبان برای حیاط !

از آنجایی که حیاط، فضایی باز و بیرونی محسوب می‌شود، بنابراین باید قبل از هر اقدامی به این نکته دقت کنید که اصلی‌ترین معیار انتخاب سایبان برای حیاط، محصولی بوده که قصد استفاده از آن را دارید.

بله دقیقا باید متریالی را برگزینید که در فضای باز و بیرونی آسیب نبیند. محصولات متنوعی به بازار عرضه شده که می‌توان با کاربرد آنها سایبان‌های زیبا و متفاوتی ساخت.

اما چوب پلاست محصولی مختص فضای باز است. به این معنا که با گذشت سال‌ها در صورت قرار گرفتن در فضای باز و بیرونی، نه تنها آسیبی نخواهد دید که از طول عمر و دوام بالایی نیز برخوردار است.

این محصول که به تازگی در کشور ما عرضه شده، مزایای بسیاری دارد و با توجه به اینکه متریالی چند کاربره است، در ساخت سایبان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورتی که سایبان برای حیاط با پروفیل چوب پلاست اجرا شود، تمامی عوامل تهدید کننده‌ای که باعث آسیب و از بین رفتن چوب طبیعی خواهد شد، بر روی این محصول بی‌اثر است. از جمله می‌توان به: تابش متداوم نور خورشید یا بارش برف و باران، گرما یا سرما، حشرات و موریانه و … اشاره نمود.

ضمن اینکه چند منظوره بودن این محصول به شما این امکان را خواهد داد تا از دیگر عناصری که در دکوراسیون فضای باز مانند: مبلمان چوبی فضای باز، فلاورباکس، نیمکت چوبی، میز و صندلی، کفپوش چوبی و … کاربرد دارند، استفاده نمایید.

سایبان برای حیاط

چرا در فضای باز، سایبان داشته باشیم ؟

سایبان در حیاط یا دیگر فضاهای باز می‌تواند محیط بیرونی را کاملاً متحول کند و آن را بدون توجه به فصل به یک منطقه قابل استفاده و امن تبدیل کند. طیف وسیعی از سایبان‌هایی که توسط شرکت چوپکس طراحی و اجرا می‌شود، شامل همه عناصری است که برای ایجاد یک فضای باز قابل استفاده است. مزایای سایبان برای حیاط بسیار زیاد است و همین باعث می‌شود تا به عنوان سازه‌ای پرطرفدار در محوطه سازی و روف گاردن شناخته شود.

بنابراین اگر شما فضای بازی دارید که امکان اجرای این سازه در آن، وجود دارد، می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایبانی با بهترین امکانات را سفارش دهید. در حیاط یا پشت بام و حتی تراس تفاوتی ندارد. اصلا یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از این سازه در این روزها روف گاردن یا همان بام سبز است. که طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

با اجرای سایبان برای حیاط یک پناهگاه در فضای باز ایجاد کنید !

از جمله مزایای داشتن یک سایبان در فضای باز این است که یک سرپناه مشخص و محیطی امن در فضای باز ایجاد می‌کند. این سازه در محیط کار نیز می‌تواند به عنوان فضای انتظار امن و سرپوشیده برای کارمندان و کارکنان، دانش آموزان، مشتریان و هر بازدیدکننده‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

این بستگی به شما دارد که از این سازه یا سازه‌هایی مانند آلاچیق چوبی برای چه منظوری استفاده خواهید کرد. تنها نیاز به مکانی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی دارید یا می‌خواهید بیشتر زمان خود را در این محیط سپری کنید. علاوه‌بر این، سایبان در فضای باز می‌تواند برای پوشاندن بخشی از حیاط یا محوطه استفاده شود. به عنوان مثال می‌توان سقفی مناسب برای وسایل نقلیه ایجاد کرد.

همچنین نصب یک سایبان در فضای باز به محافظت و ایجاد سایه برای هر کسی که از محوطه بیرونی ملک یا ساختمان استفاده می‌کند، کمک خواهد کرد. این باعث می‌شود تا کارکنان، مشتریان یا دانش آموزان از مزایای حضور در فضای باز در زیر نور آفتاب بدون هیچ گونه نگرانی، به خصوص در ماه‌های تابستان لذت ببرند.

با اجرای سایبان برای حیاط یک پناهگاه در فضای باز ایجاد کنید !

ارزش افزودن به یک ملک یا ساختمان

یکی دیگر از مزایای سایبان برای حیاط یا هر فضای باز دیگر این است که می‌تواند ارزش ملک یک ساختمان را افزایش دهد. بدون اینکه هزینه هنگفتی در بر داشته باشد. این سازه اجازه می‌دهد تا یک ساختمان گسترش یابد و فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کند. همچنین می‌تواند یک افزودنی زیبایی شناختی به ملک یا ساختمان باشد. در اماکن مسکونی، سایبان‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

سایبان برای حیاط یک ایده مناسب بوده که با مسقف نمودن آن، می‌توانید حتی در فصل سرد سال نیز از این سازه استفاده کنید. تنها کافیست تا از عناصری کاربردی مانند آتشدان برای گرم کردن محیط سایبان استفاده نمایید.

ایده‌های خاصی وجود دارد که از طریق مشاوره رایگان، می‌توانید آنها را اجرایی نمایید. شرکت چوپکس با برخورداری از تیم مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای آماده ارائه خدمات متنوع به شما همراهان گرامی در سراسر ایران است.

5/5 - (1 امتیاز)
چگونگی انتخاب سایبان برای حیاط !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا