بهترین و ارزانترین نرده راه پله کدام است ؟

بهترین و ارزانترین نرده راه پله کدام است ؟
فهرست مطالب

راه پله در ساختمان سازی نقش اساسی را ایفا می‌کند و اتصال دهنده سایر طبقات به یکدیگر است. از سوی دیگر تامین امنیت این نقطه در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از نکات ضروری محسوب می‌شود. ضمن اینکه ایمنی پله موجب سهولت در استفاده آسان از آن برای کودکان و افراد ناتوان خواهد شد. در وحله بعد زیبایی این نقطه از بنا مورد توجه خواهد بود و به همین منظور محصولات متنوعی از جمله چوب پلاست برای ساخت نرده راه پله به بازار عرضه شده که با کاربرد آنها می‌توان هم امنیت راه پله و هم زیباسازی آن را ایجاد کرد.
به طور اصولی راه پله از شش بخش تشکیل شده که به طور کلی شامل سه بخش اصلی و سه بخش فرعی می‌شود. قسمت‌های اصلی آن عبارتند از: سطح شیب‌دار، پله و پاگرد، قسمت‌های فرعی آن عبارتند از: نرده، خیز پله و آب چکان. تمامی این موارد به صورت یکجا راه پله را ایجاد خواهد کرد که پس از ساخت آن به بحث امنیت و در نهایت زیباسازی آن ختم خواهد شد. همانطور که می‌دانید ظاهر راه پله‌ها، پله‌ها، پاگرد و در کل دکوراسیون این نقطه، در هر بنایی متفاوت است.
برای مثال: پله مارپیچ، پله مستقیم، پله سه طرفه و … که خوشبختانه با چوب پلاست نه تنها می‌توانید امنیت هر نوع پله و راه پله‌ای را تامین کنید که می‌توانید آن را به بهترین شکل ممکن دکوراسیون و دیزاین کنید.
چوب پلاست محصولی‌ست که به صورت گسترده در زمینه‌هایی از جمله: روف گاردن، محوطه سازی، ویلا سازی مدرن و … کاربرد دارد. در این مطلب با کارآیی آن برای نرده راه پله آشنا می‌شوید.

معرفی یکی از انواع نرده راه پله !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

معرفی یکی از انواع نرده راه پله !

بهترین نرده راه پله کدام است ؟

نرده چوبی از قدیم تا به امروز همواره یکی از انواع نرده‌هایی بوده که برای حفاظ راه پله استفاده می‌شده است. این نوع نرده به دلیل ظاهری زیبا و البته مقاومت بالا، در بیشتر راه پله‌ها نصب می‌شد. در قدیم از چوب طبیعی برای اجرای آن استفاده می‌شد اما این روزها با وجود محصولات نوین و کاربردی همچون پروفیل چوب پلاستیک، این سازی راه پله‌ها ظاهری مدرن و شیک به خود گرفته است. مقاومت و استحکام بالای این محصول، آن را به جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی و همینطور متریال‌های مشابه تبدیل نموده است. به همین علت نیز در بیشتر زمینه‌هایی که چوب کاربرد دارد می‌توان از چوب پلاست استفاده کرد.
از آنجایی که بروز حوادث احتمالی راه پله می‌تواند باعث آسیب شدید و در بعضی مواقع حتی مرگ شود، قوانین ساختمانی برای پله‌ها و رمپ‌ها به طور موجهی بسیار دقیق هستند. بنابراین طراحی خوب نرده که محافظی اصلی محسوب می‌شود، می‌تواند با بازیابی تعادل افراد به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال گام برداشتن را کاهش دهد. اما گاهی حتی بهترین طراحی هم نمی‌تواند خطرات سقوط را به طور کامل از بین ببرد. واقعیت این است که برخی حوادث می‌تواند ناشی از بی‌توجهی و بعضا رفتار ناایمن باشد. بهترین رویکرد برای به حداقل رساندن خطر سقوط از پله‌ها، تشویق ساختن راه پله‌هایی با طراحی خوب، همراه با ایمن سازی دقیق با استفاده از نرده یا محافظ بوده که احتمال وقوع فاجعه را به طور جدی کاهش خواهد داد.

بهترین نرده راه پله کدام است ؟

معرفی بهترین نرده راه پله !

اگر بدنبال محصولی برای نرده راه پله هستید، قطعا چوب پلاست می‌تواند انتخابی مناسب باشد. درست است که این محصول ظاهری شبیه به چوب طبیعی دارد، اما از لحاظ کیفیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. وجود پلاستیک فشرده در ترکیبات اولیه و پایه این متریال، مقاومت آن را در مقایسه با چوب و محصولات مشابه چندین برابر نموده است. به همین علت نیز در صورت اجرا برای نرده و حفاظ راه پله، امنیت بالایی را در این نقطه از بنا بوجود خواهد آورد. به همین خاطر نیز برای انواع جان پناه پشت بام از این محصول استفاده می‌شود. از سوی دیگر نیز نوین بودن این محصول، قطعا فضا را مدرن و شیک خواهد کرد. بنابراین اگر شما هم به نرده چوبی علاقمند هستید، می‌توانید از این متریال برای اجرا نرده راه پله استفاده کنید.

چرا این محصول را برای نرده راه پله انتخاب کنیم ؟

تلاش برای طراحی راه پله‌های زیبا از جمله نرده‌ها نباید عملکرد ایمنی و حفاظت از افراد را به خطر بیندازد. عملکرد اصلی نرده، دستی نگه داشتن به عنوان تکیه گاه در هنگام بالا یا پایین رفتن از پله‌ها است. نرده‌ها باید به خوبی قابلیت در دست گرفتن را داشته باشند. بنابراین، اگر شروع به از دست دادن تعادل خود کنید، بسیار مهم است که بتوانید آن را سریع، آسان و محکم در دست گرفته و تعادل از بین رفته‌تان را بازیابید بدون اینکه احساس بدی داشته باشید. زیرا برخی از نرده‌ها به علت غیر مستحکم بودن، حس امنیت و حفظ تعادل را به افراد نمی‌دهند و این قطعا یک ایراد است.

ارزانترین نرده راه پله

ویژگی این محصول برای نرده راه پله !

یکی از ویژگی‌های اصلی چوب پلاست مقاومت و استحکام بالای آن است و همین امر حس امنیت را به افراد منتقل خواهد کرد. هنگامی که شما از این محصول برای نرده راه پله استفاده کنید به علت روش نصب متفاوتی که دارد، به درستی و با استقامت کامل در محل مورد نظر نصب خواهد شد. بدون اینکه پس از نصب تکان یا لرزشی داشته باشد در جای خود ثبیت شده و همین باعث افزایش ایمنی در راه پله می‌شود. همین امر باعث می‌شود تا از این محصول برای نرده بالکن یا پرچین چوبی نیز استفاده کرد.
از سوی دیگر چوبی بودن متریال با این حال که دارای طراحی متفاوت است، مانع از لغزش دست هنگام گرفتن نرده می‌شود. این امر در مواقع حساس و حین بروز حوادث احتمالی، گزینه‌ای بسیار ملزوم و ضروری خواهد بود. از این رو می‌توانید بدون حس لغزش دستان پس از گرفتن نرده در شرایط بد، این اطمینان را حاصل کنید که نرده چوب پلاست به بهترین شکل از شما محافظت خواهد کرد. این محصول مختص فضای باز تولید شده است و به همین علت در ساخت نرده راه پله نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه چند منظوره بودن آن این امکان را فراهم خواهد کرد که بتوان در طراحی ویلا برای پله‌ها و پاگرد از این متریال استفاده کرد.

در هر صورت کاربرد این محصول شما را تا سال‌ها از صرف هزینه‌های اضافی معاف نموده و نیازی به نگهداری و رسیدگی نخواهد داشت. طول عمر بالا و نیز استحکام آن مانع از آسیب و از بین رفتن آن در کوتاه مدت می‌شود. از این رو گزینه‌ای مناسب برای هرنوع فضای باز و فضاهای بسته‌ای همچون کافی شاپ، رستوران و … یز خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه می‌توانید با کارشناساسن چوپکس در تماس باشید.

Rate this post
بهترین و ارزانترین نرده راه پله کدام است ؟

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا