جدیدترین نمای ساختمان ویلایی، شیک و مدرن !

جدیدترین نمای ساختمان ویلایی، شیک و مدرن !
فهرست مطالب

در کاربری عمومی، نما نوعی از پوشش بیرونی ساختمان است. در برخی موارد، این اصطلاح صرفاً برای توصیف نمای اصلی ساختمان، یعنی ظاهری که از خیابان قابل مشاهده است، استفاده می‌شود. بنابراین بر اساس این درک، نما کارت ویزیت ساختمان است. طراحی نما به طور قابل توجهی ظاهر بنا را شکل می‌دهد. همچنین نشان دهنده هویت مشتری یا طراحی شرکتی محسوب می‌شود که آن را اجرا کرده است.
به عنوان بخشی از پوسته ساختمان، این نماست که علاوه‌بر عملکرد بصری، عملکردهای دیگری مانند استاتیک، تنظیم کننده و حفاظتی را نیز بر عهده می‌گیرد. بنابراین نما از چندین جنبه حائز اهمیت خواهد بود. به همین علت این روزها محصولات بی‌شماری از جمله پروفیل چوب پلاست چوپکس به بازار عرضه شده که می‌توان با استفاده از آن جدیدترین نمای ساختمان ویلایی را با کیفیتی بسیار بالا اجرا کرد.
با این حال صرف نظر از نوع ساخت و ساز، یک چیز برای هر نما صدق می‌کند: آنهم ظاهر و ویژگی ساختمان بوده که اولین برداشت را برای هر بیننده تعیین می‌کند. بنابراین سازندگان، طراحان و معماران اهمیت زیادی به طراحی نما می‌دهند.
نما نه تنها از بنای شما در برابر تأثیرات خارجی محافظت می‌کند، بلکه نقش مهمی در ظاهر آن دارد. چه قرار باشد نمای جدید همگام با منظره شهر به شیوه‌ای ساده و محجوب ترکیب شود، یا اینکه طراحی متفاوت داشته باشد، تفاوتی نخواهد کرد. گزینه‌های طراحی به اندازه سازندگان متنوع و فردی هستند.
بنابراین، در ادامه، مایلیم هر آنچه را که باید در مورد مصالح نما، طراحی و بازسازی آن بدانید، به شما ارائه دهیم.

معرفی محصولی برای اجرای جدیدترین نمای ساختمان ویلایی !

از آنجایی که نه تنها مالکان بلکه طراحان و معماران نیز همیشه به دنبال جدیدترین‌ها هستند، یافتن محصولی که همواره کیفیت را در کنار زیبایی ارائه دهد، کار آسانی نیست. شاید این روزها محصولات متنوعی را برای اجرای نمای ساختمان ویلایی به شما ارائه دهند. اما باید خصوصیاتی را در نظر داشته باشید که در نتیجه تمام شده کار، بسیار تاثیر گذار است.
نما چوبی از آن نماهاییست که همیشه و همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. شاید در گذشته از چوب نه تنها در نما که در ساخت و ساز به صورت عمده استفاده می‌شد. اما به تازگی و با آسیب‌های وارد شده به طبیعت و محیط زیست، جایگزین کردن محصولی که بتواند به صورت تمام و کمال جای چوب طبیعی را بگیرد، در سراسر دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

معرفی محصولی برای اجرای جدیدترین نمای ساختمان ویلایی !

چوب پلاست از سری متریال‌های نوین بوده که امکان استفاده در پروژه‌های متعدد را برای کارفرمایان فراهم نموده و علت این امر چند کاربره بودن آن است. یکی از کاربری‌های این محصول اجرای نمای ساختمان است. طراحی نما با پروفیل چوب پلاستیک در کشورهای پیشرفته با توجه به اینکه محصولی پایدار است، بسیار مورد توجه واقع شده است.
پروفیل چوب پلاست همچنین مزایای زیادی به همراه داشته و همین باعث می‌شود تا انتخابی مناسب نه تنها برای بناهای آپارتمانی بلکه ساختمان ویلایی باشد. با توجه به این امر به برخی از ویژگی‌هایی که این محصول به عنوان جدیدترین نمای ساختمان ویلایی ارائه می‌دهد، اشاره خواهیم کرد.

جدیدترین نمای ساختمان ویلایی چه ویژگی‌هایی دارد ؟

انتخاب روکش نما علاوه‌بر عملکرد، ظاهر و شخصیت را نیز شکل می‌دهد. نما قسمت قابل مشاهده از ساختمان است که می‌تواند به صورت کاملا جداگانه طراحی شود. متریال‌های متنوع همراه با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف، فضای زیادی را برای طراحی ارائه می‌دهند و می‌توان از آنها به صورت جداگانه استفاده کرد. برای مثال این روزها سبک‌هایی مانند لوور چوبی نما یا ترکیب چند متریال با هم، طرفداران زیادی دارد. این بستگی به سلیقه شما دارد که از چه محصولی برای این منظور استفاده خواهید کرد. بنابراین باید هنگام انتخاب محصول برای جدیدترین نمای ساختمان ویلایی، نهایت دقت را داشته باشید.

ویژگی‌های اصلی جدیدترین نمای ساختمان ویلایی !

پوسته بیرونی ساختمان یا همان نما همیشه از ویژگی‌های تعیین کننده برای دوام و طول عمر بنا بوده است. در درجه اول از بنای شما در برابر آب و هوا محافظت می‌کند : برف، باران، باد و خورشید. از آنجایی که پدیده‌های آب و هوایی در دهه‌های اخیر افزایش یافته است، آمادگی برای شرایط اقلیمی مختلف و ارائه حفاظت کافی از ساختمان یا ویلا اهمیت ویژه‌ای دارد.

جدیدترین نمای ساختمان ویلایی چه ویژگی‌هایی دارد ؟

طراحی نما ویلا علاوه‌بر عملکرد حفاظتی ساختمان، وظیفه مهم و مفید دیگری را نیز انجام می‌دهد که کارفرما باید حتماً در نظر داشته باشد: نما بهینه مصرف انرژی را کاهش می‌دهد، زیرا به عنوان عایق حرارتی عمل می‌کند. همچنین حفاظت در برابر آتش را بهبود بخشده و به طور چشمگیری موجب کاهش آلودگی صوتی نیز می‌شود. اما تمامی این مزایا به شرطی ارائه می‌شود که شما از محصولی با دوام و مقاوم، مهم‌تر از همه مدرن و کارآمد استفاده نمایید.

چوب پلاست به دلیل پوشش سطحی خاصی که دارد، به ویژه در فضای باز کاملا مقاوم بوده و نیازهای به نگهداری یا رسیدگی دوره‌ای نخواهد داشت. نه باران شدید، نه رطوبت و نه تشعشعات خورشیدی، نمی‌توانند بر ظاهر نمای ساختمان ویلایی که با این محصول اجرا شده، تأثیر بگذارند. سطوح غیر متخلخل به خاک فرصتی برای ته نشین شدن نمی‌دهد و همین امر مانع از جذب آلودگی نیز خواهد شد.

نمای چوبی با پروفیل چوب پلاست ظاهر شیک و مدرنی دارد. عدم نیاز به تعمیر و نگهداری موجب کاهش هزینه‌ها در بلند مدت خواهد شد. همچنین در مقایسه با سایر محصولات که برای اجرا به آب و ملات نیاز دارند، این محصول به صورت خشک و بدون هیچ گونه مزاحمتی نصب خواهد شد.

نه تنها موارد یاد شده که دوستدار محیط زیست بودن و بسیاری ویژگی‌های دیگر چوب پلاست باعث شده تا این محصول در کشورهای پیشرفته در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار گیرد.

در آخر 

شما می‌توانید جدیدترین نمای ساختمان ویلایی را با این محصول اجرا نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس در تماس باشید.

Rate this post
جدیدترین نمای ساختمان ویلایی، شیک و مدرن !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا