نرده دور استخر

نرده استخر

امروزه توجه و رسیدگی به فضای باز از اهمیت بالایی برخوردار است. ازدحام و شلوغی جمعیت، همینطور کمبود و نبود محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت، باعث می‌شود تا افراد به طراحی و تغییر ملک خصوصی روی آورند. از این‌رو، محوطه سازی و زیبا سازی ویلا، باغ یا حتی حیاط شخصی و آپارتمان این روزها با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شده است. نرده استخر نیز یکی از مواردیست که در طراحی این محیط تاثیر گذار و مورد توجه بوده است.

استخر یکی از محیط‌هایی بوده که در فصول گرم و معتدل سال کاربرد دارد. همین باعث می‌شود تا طراحی آن رنگ و بوی نوین به خود بگیرد. وجود محصولات جدید و چند کاربره همچون چوب پلاست چوپکس به بازار، باعث شده تا بتوان استخر یا هر محوطه بیرونی را به بهترین شکل تغییر داد. از کفپوش دور استخر گرفته تا نرده دور استخر و فضای باز اطراف آن، همگی از مواردی بوده که با چوب پلاست می‌توان طراحی کرد.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای نرده استخر

02188044414

معرفی یکی از انواع نرده استخر

اگر در حال نصب استخر هستید یا به این نتیجه رسیده‌اید که زمان تعویض و ارتقاء نرده استخر یا کفپوش آن فرا رسیده است، با کمی تحقیق و بررسی محصولات مناسبی را خواهید یافت که چوب پلاست یکی از بهترین‌های آنها محسوب می‌شود. شاید سوال کنید که این متریال چیست و برای نرده استخر مورد استفاده است یا خیر ؟ در این مطلب درباره نرده چوبی استخر قابل اجرا با چوب پلاست برای اطراف استخر توضیح خواهیم داد.

مدل‌های متنوعی از نرده دور استخر برای اطمینان از اینکه صاحبان ملک، چه خصوصی و چه عمومی، فضایی را ایجاد می‌کنند که برای همه ساکنین امن باشد، وجود دارد. هر سال، نرده‌های استخر به جلوگیری از وقوع خطرات ناگواری که هنگام استفاده از این محیط است، کمک شایانی می‌نماید.

چرا نرده دور استخر را با چوب پلاست اجرا کنیم ؟

نکته مهم، آگاهی از ایجاد فضایی مناسب در اطراف استخر فعلی شما بوده که می‌تواند، محافظت کننده باشد. برای مثال علاوه‌بر نرده، عناصر دیگری که می‌توان برای این محوطه در نظر گرفت مانند کفپوش دور استخر نیز باید از محصولی ایمن و بادوام و مقاوم در برابر لغزش ساخته شود و این اطمینان را به شما بدهد که در صورت خیس شدن، می‌تواند از سر خوردن یا لغزیدن جلوگیری نماید. خارج از این نکته خاص، توجه به ظاهر کفپوش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. باید ظاهری زیبا و شیک داشته و موجب تغییر محیط شود.

حال آنکه نرده دور استخر نیز از این قانون جدا نبوده و باید احساس امنیت را به خصوص در اطراف استخر به شما بدهد. از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و در صورتی که نیاز به کمک داشتید با گرفتن محافظ، این اطمینان حاصل شود که نرده می‌تواند باعث کنترل شما شود.

از سوی دیگر غیر قابل لغزش بودن نرده دور استخر نیز از موارد حائز اهمیتی بوده که باید به آن دقت شود. زیرا احتمال خیس بودن دستان شما هنگام از بین رفتن تعادل و گرفتن حفاظ بسیار زیاد است. نرده لغزنده نیز باعث از بین رفتن دوباره تعادل شما خواهد شد. بنابراین می‌توان با اطمینان گفت که چوب پلاست بهترین گزینه برای نرده اطراف استخر خواهد بود.

از سوی دیگر می‌توانید با کاربرد پروفیل چوب پلاست فضای اطراف استخر را یکدست نمایید. به این صورت که در کنار کفپوش دور استخر چوبی، نرده چوبی قابل اجرا با چوب پلاست را استفاده کنید. از آنجایی که محصولات چوپکس مختص فضای باز و بیرونی تولید می‌شود، بنابراین می‌توان از هر عنصر قابل اجرا در فضای باز با چوب پلاست برای زیباسازی استخر استفاده کرد.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای نرده استخر

02188044414

نرده دور استخر چه خصوصیاتی دارد ؟

خوشبختانه پروفیل چوب پلاست در صورتی که برای محوطه استخر مورد استفاده قرار گیرد، مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. اما در کل اگر بخواهید نرده استخر را طبق اصول اجرا کنید باید به موارد زیر دقت نمایید:

اولین گزینه‌ای که برای نرده دور استخر باید در نظر گرفت، ضد آب بودن آن است. مالکین نباید نگران پوسیدگی، ترکخوردگی یا ترکیدگی نرده دور استخر در اثر خیس شدن، باران، برف یا رطوبت بالا باشند.

دوام نرده دور استخر از دیگر مواردیست که باید به آن دقت شود. استحکام و مقاومت نرده‌ای که برای اطراف استخر در نظر می‌گیرید، باید بسیار بالا باشد. تا بتواند در صورت بروز حوادث احتمالی از ساکنین محافظت نماید.

مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای نرده استخر

02188044414

از تعمیر و نگهداری کم برخوردار باشد تا بتوانید به سادگی و به طور مرتب آسیب دیدگی را بررسی کنید و گهگاه نرده را بشویید و این تمام تعمیر و نگهداری است که لازم است! این مورد به خصوص در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر خواهد بود.

در صورتی که استخر شما در فضای باز قرار دارد باید به این نکته توجه کنید که محصول منتخب مختص فضای باز باشد. تا در برابر هرگونه عوامل فیزیکی- محیطی همچون تابش متداوم نور خورشید یا اشعه UV آسیب نبیند. یا در برابر حشرات به خصوص موریانه از بین نرفته و در امان باشد.

مدل‌های متنوعی از نرده دور استخر برای اطمینان از اینکه صاحبان ملک، چه خصوصی و چه عمومی، فضایی را ایجاد می‌کنند که برای همه ساکنین امن باشد، وجود دارد. هر سال، نرده‌های استخر به جلوگیری از وقوع خطرات ناگواری که هنگام استفاده از این محیط است، کمک شایانی می‌نماید.

قیمت نرده دور استخر چگونه تعیین می‌شود ؟

قیمت نرده دور استخر یکی از آیتم‌های تاثیر گذاری بوده که با توجه به متریال منتخب برای اجرای آن، طرح و مدل مورد نظر و سایر موارد متغیر خواهد بود. بنابراین شما با اظلاع از قیمت چوب پلاست می‌توانید به طور تقریبی از قیمت نرده دور استخر مطلع شوید. حال آنکه دیگر گزینه‌هایی مانند متراژی که مورد نظر بوده و میزان استفاده از پروفیل چوب پلاست یا حتی ترکیب این محصول در کنار متریالی دیگر در نتیجه بی تاثیر نیست. اما اگر بخواهیم صادقانه در اینباره صحبت کنیم، قطعا قیمت چوب پلاست برای نرده استخر بسیار مقرون به صرفه‌تر از محصولات کاربردی در این زمینه خواهد بود.

معرفی چوپکس

شرکت چوپکس از سال ۱۳۸۲ در ایران به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست (wood plastic composite) فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بیش از 18 سال سابقه درخشان، در این صنعت، سهم چشمگیری از بازار داخلی محصولات چوب پلاست را به خود اختصاص داده است. شرکت چوپکس با بهره‌گیری از خطوط تولید به روز و کادر دفتری مجرب، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات چوپکس) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب فروش، طراحی و اجرا، قابلیت ارائه خدمات متنوع به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران را دارد. 

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02188044414

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا