سقف کاذب کافی شاپ

سقف کاذب کافی شاپ

سقف کاذب کافی شاپ می‌تواند ظاهر و فضای کافه را به طرز چشمگیری تغییر دهد. این عنصر که امروزه در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است، به لطف ظرافت و زیبایی که به فضای داخلی می‌بخشد، توجه را به سمت خود جلب می‌کند. فراتر از زیبایی‌شناسی، سقف کاذب برای پنهان کردن مناظر ناخواسته مانند: سیم، کابل یا نقاط اتصال عالی است. این المان صدا را جذب می‌کند (که اگر به فضایی آرام نیاز دارید عالی است) و به همین علت بهترین عایق صدا محسوب می‌‍‌شود.

سقف‌های کاذب با استفاده از محصولات نوین و کاربردی همچون چوب پلاست، بر روی سقف اصلی طراحی می‌شوند. لایه اول سقف معلق از قاب‌های فلزی بوده که چوب پلاست بر روی آنها نصب می‌شود. این نوع سقف‌ها در ابتدا فقط برای فضاهای تجاری در نظر گرفته شده بودند. اما با ظهور طرح‌های متنوع و محصولات نوین همچون چوب پلاست که در بازار ظاهر شده است، اکنون می‌توان این نوع سقف را علاوه‌بر اماکن عمومی، در محیط داخلی منزل نیز اجرا کرد.

اجرای سقف گریلیوم​

آنها به غیر از بهبود زیبایی یک محیط داخلی، مزایای متعددی دارند. سقف کاذب فضای داخلی را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می‌دارد و سیم‌ها و نازیبایی‌ها را پنهان می‌کند. یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد سقف کاذب این است که به نگهداری زیادی نیاز ندارد. تمام نیاز سقف کاذب شما غبارگیری عمیق گهگاهی است. بنابراین با استفاده صحیح از رنگ، بافت و نورپردازی می‌توان فضایی متفاوت و دلنشین ایجاد کرد. بهترین قسمت این است که اگر سقف کاذب را در فضای عمومی و با متریالی چند منظوره اجرا کنید، می‌توانید هارمونی و یکپارچگی خاصی در مکان مورد نظر ایجاد کنید. به همین علت امروزه سقف باشگاه یا سقف استخر و دیگر اماکن عمومی را با متریال‌های متنوع طراحی می‌نمایند. 

سقف گریلیوم ارزان​
پروژه سقف کاذب رستوران رزماری1

معرفی محصولی نوین برای سقف کاذب کافی شاپ

پروفیل چوب پلاستیک محصولی نوین و چند منظوره است که کاربری متنوعی دارد. از جمله مواردی که در دکوراسیون داخلی با این محصول قابل اجراست، سقف کاذب چوبی است. ظاهر شبیه به چوب این متریال باعث شده تا به عنوان جایگزینی اصلی برای چوب طبیعی مورد استفاده قرار گیرد. به همین علت می‌توان با کاربرد چوب پلاست در طراحی و اجرای سقف چوبی، محیطی گرم و صمیمی ایجاد کرد.

اگر از این محصول برای اجرای سقف کاذب کافی شاپ استفاده شود، قطعا این امکان فراهم است تا بتوان دیگر عناصر را با چوب پلاست در محیط اجرا کرد. ایجاد هارمونی در اماکن عمومی و فضای باز با این متریال امکان پذیر بوده و همین باعث متفاوت بودن این متریال با نمونه‌های مشابه خواهد شد. سقف چوبی با پروفیل چوب پلاست از طراحی‌های متنوعی برخوردار است که از جمله می‌توان به: سقف گریلیوم و سقف لوور اشاره کرد که از انواع پرطرفدار این نوع سقف هستند.

مزایای سقف کاذب کافی شاپ با چوب پلاست

فضایی گرم و دلنشین در محیط کافی شاپ

همیشه و از سال‌های دور چوب بهترین گزینه برای دکوراسیون محسوب می‌شده که امروزه نیز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. علت این امر ایجاد حس گرما و آرامشی‌ست که چوب و متریال‌های شبیه به چوب در هر محیطی القا می‌کنند. چوب پلاست نیز به دلیل برخورداری از ظاهری شبیه به چوب طبیعی بهترین گزینه برای سقف کافی شاپ خواهد بود.

یکپارچگی در محیط کافی شاپ

از اصلی‌ترین مزایای اجرای سقف کاذب کافی شاپ با پروفیل چوب پلاست می‌توان به ایجاد فضایی گرم و دلنشین در کنار دیگر عناصر همچون کفپوش چوبی، فلاوباکس چوبی، پرگولا چوبی، آلاچیق چوبی و … که همگی با چوب پلاست قابل اجرا هستند، اشاره کرد.

پروژه سقف کاذب رستوران رزماری3

مقاومت و طول عمر بالا

پروفیل چوب لاستیک از مقاومت بالایی برخوردار است و همین باعث می‌شود تا طول عمر بالایی داشته باشد. به این معنا که اگر عنصری را با این متریال اجرا کنید، قطعا سالیان سال شکل ظاهری اولیه خود را حفظ خواهد کرد. سقف چوبی با پروفیل چوب پلاست نیازی به نگهداری یا تعمیر نخواهد داشت و تنها می‌توانید در صورت گرد و غبار گرفتن آن را به راحتی تمیز کنید.

نکات تمیز کردن سقف کاذب کافی شاپ

یکی از مزایای چوب پلاست و کاربرد آن به عنوان سقف کاذب، این است که نیازی به نگهداری یا تعمیر نخواهد داشت. اما گاها در صورت وجود گرد و غبار می‌توانید سقف چوبی را به راحت‌ترین روش ممکن گردگیری نمایید.
سقف کاذب را در فواصل زمانی معین پاک کنید
می‌توانید از گردگیر پر یا گردگیر پارچه‌ای معمولی استفاده کنید
جاروبرقی گزینه عالی برای تمیز کردن و گردگیری سقف کاذب کافی شاپ است
نکته: قبل از گردگیری، مبلمان و سایر وسایل را بپوشانید تا با گردگیری، غبار نگیرند.

پروژه سقف کاذب رستوران رزماری4

قیمت سقف کاذب کافی شاپ چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل متعددی در محاسبه هزینه سقف کاذب کافی شاپ به ازای هر متر مربع دخیل هستند که عبارتند از:

طراحی سقف کاذب کافی شاپ

طراحی سقف کاذب کافی شاپ پس از بازبینی از محیط و بر طبق متراژ و سلیقه کارفرما، توسط تیم طراحان حرفه‌ای در شرکت چوپکس انجام خواهد شد.

متراژ سقف کاذب کافی شاپ

قطعا هرچه متراژ محیط بیشتر باشه، نیاز به کاربرد هرچه بیشتر متریال و وازم جانبی بوده که به طور مستقیم در هزینه‌ها موثر است.

تاثیر قیمت متریال کاربردی در هزینه سقف کاذب کافی شاپ

قیمت چوب پلاست یکی از آیتم‌های اصلی بوده که به طور مستقیم در هزینه‌ها تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین هرچه بیشتر از این محصول در متراژ بالاتر استفاده شود هزینه‌ متفاوت خواهد شد.

هزینه اضافی که شامل هزینه تکمیل، اتصالات، برش، روشنایی، تاکید و غیره است.
با این حال اگر تصمیم دارید که سقف کافی شاپ را تغییر داده و محیطی متفاوت ایجاد کنید، سقف چوبی گزینه‌ای ایده‌آل برای این منظور است. می‌توانید قبل از هر اقدامی از مشاوره رایگان بهرمند شده و جوانب را به خوبی بسنجید. نصب و اجرای این عنصر با چوب پلاست در کمترین زمان ممکن و توسط تیم اجرایی مجرب چوپکس انجام خواهد شد. 

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به بالا