طراحی ورودی هتل با رعایت چند نکته!

طراحی ورودی هتل با رعایت چند نکته!
فهرست مطالب

در صنعت هتلداری، اولین برداشت و نگاه واقعاً مهم است و جذاب ساختن ورودی هتل مطمئناً یکی از مواردی اصلی خواهد بود که توجه مهمانان را جلب خواهد کرد. ورودی‌های هتل اولین نقطه تعیین کننده برای تجربه به یاد ماندنی مهمانان هستند. فقط در چند ثانیه، مسافران تنها با یک نگاه تصمیم می‌گیرند که وارد مکان مورد نظر شوند یا خیر. هدف این است که یک ورودی با تأثیر بالا ایجاد کنید که به مشتریان شما نشان دهد که پس از ورود به این مکان چه انتظاری می‌توانند از دیگر خدمات داشته باشند. در این مطلب از چوپکس معرفی محصولات نوین همچون چوب پلاست در این زمینه می‌پردازیم. همچنین به مواردی اشاره خواهیم کرد که در طراحی ورودی هتل به چه نکات کلیدی توجه نمایید تا فضایی متفاوت را برای میهمانان ایجاد کنید.

در گذشته، ورودی‌های هتل عموما نادیده گرفته می‌شد، زیرا فقط به عنوان گذرگاهی برای ورود به هتل عمل می‌کردند. اما در حال حاضر، صاحبان هتل آگاه شده‌اند که ورودی‌ها بخش مهمی از تجربه و خدماتی هستند که ارائه می‌دهند. ورودی اصیل و دعوت کننده چیزی است که تأثیر ماندگاری در ذهن مشتریان خواهد گذاشت و به احتمال زیاد برای بازدیدهای بعدی آن را به خاطر خواهند آورد و حتی آن را به دوستان یا شرکای تجاری خود ارجاع می‌دهند.

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

برای تبدیل ورودی هتل به عنوان بهترین دعوت کننده، ابتدا باید چشم انداز و اهداف آن را مشخص کنید. زیرا این مورد همچون طراحی لابی هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. چشم انداز به این معناست که هتل از تمام ویژگی‌های لازم برخوردار باشد و هدف این است که هتلی مملو از مشتریان مشتاق و راضی باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که چه سبکی از طراحی را در نظر بگیرید تا بتوانید از این طریق جذب مشتری نمایید. 

معرفی چوب پلاست برای طراحی ورودی هتل

چوب پلاست محصولی نوین و کاربردی بوده که چند منظوره است و می‌توان در زمینه‌های متعدد از آن استفاده کرد. اما چگونه می‌توان از این محصول در طراحی ورودی هتل استفاده کرد؟ چند منظوره بودن این محصول باعث شده تا بتوانید هارمونی یا یکپارچگی را در محیط رعایت کنید. همچنین برخورداری از 6 رنگ متنوع این امکان را به شما می‌دهد تا رنگ دلخواه را طبق سلیقه انتخاب نمایید. این متریال مختص فضای باز طراحی شده است و به بهترین شکل ممکن در مجاورت با هوای آزاد یا هرنوع شرایط اقلیمی طول عمر بسیار بالایی دارد. در این بخش کاربرد چوب پلاست را در طراحی ورودی هتل به گونه‌ها متفاوت را شرح خواهیم داد. 

معرفی چوب پلاست برای طراحی ورودی هتل

توجه به نمای بیرونی در طراحی ورودی هتل

وقتی صحبت طراحی ورودی به میان می‌آید، یکی از عناصر کلیدی انتخاب رنگ است که در نمای بیرونی نیز تأثیر قدرتمندی دارد. با انتخاب رنگ بیرونی مناسب برای ورودی، می‌توانید بیانیه‌ای جسورانه ارائه دهید که نحوه ارائه هتل شما را مشخص می‌کند. به عنوان مثال، اگر از نما چوبی برای این منظور استفاده کنید، حس گرم و صمیمی را ایجاد خواهید کرد. بهترین ترفند این است که نما با دکوراسیون داخلی سازگار باشد تا هماهنگی متفاوت را ایجاد نماید و همچنین یک کل منسجم را تشکیل دهد. 

طراحی سایبان در ورودی درب هتل

به عنوان صاحب هتل، اولویت اصلی شما این است که مهمانان خود را در بهترین حالت ممکن اسکان دهید و یکی از راه‌های این کار این است که به محض ورود به آنها احساس امنیت دهید. درست در ورودی، مهمانان شما به مکانی برای قرار دادن چمدان و انتظار برای حمل و نقل نیاز دارند. همچنین چه در یک روز سرد، بارانی و چه در بعد از ظهر گرم و آفتابی، آنها نیاز به حفاظت در برابر عناصر ذکر شده دارند. 

پرگولا یا همان سایبان دقیقاً این حس را به میهمانان را ارائه می‌دهد. اما در ورودی نیز به عنوان یک ویژگی جالب طراحی عمل می‌کنند. شما می‌توانید این المان را با دیگر عناصر همچون نما یا کفپوش هماهنگ کنید و فضایی خاص ایجاد کنید. پرگولا دارای دو نوع بدون سقف و مسقف است و بنابراین این اکان فراهم است تا شما طبق سلیقه و نیاز این سازه را برای ورودی انتخاب نمایید. 

توجه به نمای بیرونی در طراحی ورودی هتل

پیاده رو و پله‌ها را با محصولی کیفیت بالا طراحی کنید

صنعت مهمان نوازی بسیار رقابتی است و هتل ها همیشه به دنبال راه‌هایی برای تفاوت با دیگران و کسب مزیت هستند. ورودی‌ها می‌توانند بیانیه‌ای قوی ایجاد کنند، اما اگر راهرو و کفپوش در شرایط عالی قرار نگیرند، این امر به سختی میسر خواهد شد. کفپوش چوبی قابل اجرا در داخل لابی و خارج و فضای باز، پایه و اساس ساختمان است و شایسته بهترین مراقبت‌های ممکن است. کفپوش باید از دوام و نگهداری کم و همچنین مقاومت در برابر لکه و رطوبت برخوردار باشد. بهترین راه برای محافظت از کفپوش در ورودی و حفظ آن در شرایط خوب، استفاده از محصولات مختص فضای باز همچون پروفیل چوب پلاست بوده که مقاوم است. همچنین از پوششی ضد آب، مقاومت در برابر لکه و حفظ یکپارچگی را ارائه می‌دهند. 

با فضای سبز به ورودی هتل حس سرزندگی ببخشید

محوطه سازی در فضای بیرونی و ورودی هتل یکی از ویژگی‌های مهم است. فضای سبز در کنار محصولی همچون چوب پلاست که ظاهری شبیه به چوب طبیعی دارد، قطعا انتخابی مناسب خواهد بود. همچنین گیاهان و گل‌های رنگارنگ می‌توانند به سرعت ورودی هتل شما را متحول و زنده کنند. بدون فضای سبز، ممکن است ورودی هتل خشک به نظر برسد، اما اگر آن را با گیاهان زیبا که بوی دلپذیری را به نمایش می‌گذارند انتخاب کنید، مهمانان احساس دعوت و استقبال خواهند کرد. ضمن این که می‌توانید از فلاورباکس چوبی برای پرورش گیاهان و گل‌های تزئینی استفاده نمایید. یا گیاهان پیچک و رونده برای روی پرگولا ورودی به راحتی پرورش دهید و زیبایی آن را چندین برابر کنید. 

روشنایی و نورپردازی را به یاد داشته باشید

استفاده از نورپردازی یک ابزار طراحی همه کاره است که می‌تواند به طریق بی‌شماری برای ایجاد هر گونه هدف مورد استفاده قرار گیرد. برای شروع، این بسیار کاربردی است زیرا مهمانان بدون نور مناسب به سختی می‌توانند هتل را تشخیص دهند. اگر ورودی با به خوبی روشن نشده باشد ممکن است امنیت میهمانان را به خطر بیندازد. از نظر طراحی، انتخاب نوع مناسب نورپردازی و موقعیت آن، می‌تواند تأثیر فوق العاده‌ای بر جذابیت هتل بگذارد. به عنوان مثال، نورافکن‌ها جلوه‌ای مدرن به ورودی می‌دهند در حالی که منبع نوری قوی را نیز فراهم می‌کنند. وسایل نورپردازی هنری همچون چراغ‌های کفپوش، به زیبایی مسیرهای ورودی را ترسیم می‌کنند. 

برخلاف سایر مشاغل، هتل‌ها برای ایجاد یک تأثیر ماندگار و به یاد ماندنی به ظاهر بسیار وابسته هستند، بنابراین ورودی چشمگیر ضروری است. با جلب توجه میهمانان به طراحی خوش طعم درب ورودی و ارائه خدمات برتر، می توانید مشتریان را جذب کرده و به بازگشت آنها ادامه دهید. 

5/5 - (1 امتیاز)
طراحی ورودی هتل با رعایت چند نکته!

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا