ایده برای دکوراسیون کافی شاپ در اماکن مختلف !

ایده برای دکوراسیون کافی شاپ در اماکن مختلف !
فهرست مطالب

کافی‌شاپ‌ها عموما مکان مناسبی برای طیف وسیعی از مشتریان هستند. از فردی که با لپ‌تاپ کار می‌کند یا در حال خواندن یک رمان است تا گروهی از دوستانی که برای یک دورهمی در این محیط جمع شده‌اند. فضای داخلی کافی شاپ این قابلیت و توانایی را دارد که افراد را درگیر کرده و آنها را ترغیب کند تا به مشتریان وفادار تبدیل شوند. اگر به تازگی کافی شاپ باز کرده‌اید یا به دنبال ارتقای دکوراسیون و طراحی آن هستید، بنابراین می‌توانید با بررسی ایده‌های متنوع و کاربردی، در کافی شاپ فضایی جذاب ایجاد کنید که کسب و کار شما را بهبود می‌بخشد.
اگر قصد دارید دکوراسیون کافی شاپ را مدرن و شیک کنید، قطعا باید از محصولات تازه واردی مانند پروفیل چوب پلاست چوپکس که به بازار عرضه شده، استفاده کنید. این محصولات به شما امکان ایجاد فضایی گرم و صمیمی را در کنار محیطی مدرن و متفاوت خواهند داد. ایده برای طراحی و دکوراسیون کافی شاپ بسیار زیاد است و روف گاردن نیز یکی دیگر از آنهاست، با این حال باید بهترین راه را برگزینید. تا در کنار زیباسازی و چیدمانی خاص که برای کافی شاپ خود در نظر گرفته‌اید، نیازی به تعمیر یا نگهداری و رسیدگی در کوتاه مدت که منجر به صرف گزینه‌های گزاف در بلند مدت خواهد شد، نداشته باشید.

ایده برای دکوراسیون کافی شاپ

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

طراحی و دکوراسیون کافی شاپ را مدرن و خاص کنید !

کافی شاپ‌ها در سرتاسر دنیا به ما انرژی می‌دهند و روحیه ما را بالا می‌برند به همین علت سبک‌های متفاوتی از روف گاردن گرفته تا فضای باز و نیمه باز طراحی‌های متفاوتی از این محیط هستند. آنها فقط فضای تجاری نیستند، بلکه محل تجمع اجتماعی نیز هستند که برای جلسات غیررسمی و کاری عالی هستند. بنابراین اغلب ما طرح‌های کافی‌شاپ را بدیهی می‌دانیم و به سادگی انتظار داریم که این مکان‌ها گرم و دلپذیر باشند، بدون اینکه توقفی برای قدردانی از طراحی‌شان و تمام عناصری که این امکان را فراهم می‌کنند، داشته باشند.
اینکه بتوانید فضای کافی شاپ را گرم و صمیمی کنید، خود یک هنر حرفه‌ای محسوب می‌شود. اما برای این کار حتما نیاز به تحقیق و بررسی در این زمینه خواهید داشت. قطعا یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید این محیط را یکدست کنید، استفاده از یک محصول در بخش‌های متعدد برای طراحی خواهد بود. همین یکدستی و هارمونی در نهایت باعث می‌شود تا کافی شاپ شما فضایی دوستانه و صمیمی داشته باشد. به خصوص اگر از چوب پلاست برای این کار استفاده نمایید.
زیرا ظاهر چوبی این محصول در کنار دوستدار محیط زیست بودن آن، باعث می‌شود تا کافی شاپ علاوه‌براینکه ظاهری شیک و مدرن به خود گیرد، حس صمیمیت و گرمی را به افراد منتقل نماید. کافه شما در صورتی خاطره انگیز خواهد بود که دارای یک برند قوی باشد که از طریق دکوراسیون و طراحی، کارمندان، خدمات و … قابل لمس باشد. دکوراسیون کافه و طراحی داخلی کافی شاپ شما باید با برند شما سازگار باشد و آن را تقویت کند و فضایی را ایجاد کند که برای مشتریان شما آشکار است.

چگونگی دکوراسیون کافی شاپ ساده و شیک !

چگونگی دکوراسیون کافی شاپ ساده و شیک !

دکوراسیون مدرن کافی شاپ این روزها طرفداران بسیاری دارد. یک اصل اساسی سبک طراحی مدرن، این است که فرم باید از عملکرد پیروی کند، به این معنی که هر قطعه مبلمان و دکوراسیون باید ساده با هدفی کاربردی و هدفمند باشد. همچنین یافتن متریالی که در دکوراسیون فضای باز و البته نیمه باز یا بعضا بسته نیز کاربرد داشته باشد. به همین علت، اینکه شما از چه محصولی برای دکوراسیون و طراحی استفاده می‌کنید، قطعا حرف اول را خواهد زد. بنابراین با طراحی ساده و در عین حال شیک، می‌توان این محیط را به فضایی دوستدانه تبدیل کرد.
چوب پلاست می‌تواند انتخاب مناسب برای دکوراسیون کافی شاپ ساده باشد. این محصول نه تنها از لحاظ ظاهری این قابلیت را دارد تا محیط را به طور کلی تغییر دهد. بلکه امکان اجرای آن در کنار دیگر محصولات می‌توان محیط را متفاوت نماید. اما یکی از ویژگی‌های اصلی پروفیل چوب پلاستیک، کاربرد صفر تا صدی آن در طراحی و دکوراسیون کافی شاپ است. شاید از خود سوال کنید که چگونه می‌توان از 0 تا 100 کافی شاپ را با چوب پلاست دکوراسیون کرد. بنابراین در این قسمت به کاربری‌های این محصول در طراحی و چیدمان این محیط اشاره می‌کنیم :

دکوراسیون کافی شاپ مدرن / طراحی کافی شاپ مدرن

کفپوش کافی شاپ را حرفه‌ای انتخاب کنید

کفپوش چوب پلاست یا کفپوش چوبی می‌تواند بهترین انتخاب برای دکوراسیون کافی شاپ باشد. این کفپوش از نوع پرتردد بوده و نه تنها با رفت و آمد بالا که در اثر قرار گیری اجسام سنگین همچون مبلمان، میز یا صندلی و … آسیب نخواهد دید.

سقف کاذب کافی شاپ را متفاوت انتخاب کنید

سقف کاذب کافی شاپ یکی از موارد اصلی در طراحی و دکوراسیون محسوب می‌شود و البته این روزها نیز بسیار کاربرد دارد. خوشبختانه چوب پلاست این امکان را فراهم کرده تا بتوانید سقف اصلی را پوشانده و آن را به طور کلی تغییر دهید. به‌علاوه اینکه قابلیت دسترسی به تاسیسات و سقف اصلی، همینطور نورپردازی نیز دارد.

مبلمان کافی شاپ را شیک و ساده طراحی کنید

مبلمان چوبی فضای باز در کافی شاپ می‌تواند ایده‌ای متفاوت و البته کاربردی باشد. شما حتی می‌توانید از نیمکت چوبی که با این محصول اجرا می‌شود، در گوشه و کنار کافی شاپ مکانی برای افردی که قصد ماندن در این محیط را ندارند، ایجاد کنید.

از فلاورباکس در کافی شاپ برای ایجاد فضایی سبز و دلنشین استفاده کنید

از فلاورباکس در کافی شاپ برای ایجاد فضایی سبز و دلنشین استفاده کنید

اگر می‌خواهید محیطی و سبز زنده داشته باشید، می‌توانید از فلاورباکس برای پرورش گیاهان سبز و زنده استفاده کنید. این گلدان‌ها با ظاهری چوبی در کنار فضای سبز همیشه جذاب و دوستداشتنی جلوه خواهند کرد. ضمن اینکه محیط کافی شاپ را سرسبز می‌کنند. حتی می‌توانید از نیمکت- فلاورباکس یا مبلمان- فلاورباکس در این محیط استفاده کرده و به این ترتیب یک تیر و چندین نشان بزنید.

مطالعات نشان می‌دهد که صنعت رستوران داری به رونق خود ادامه می‌دهد. زیرا مردم در تجربیاتی مانند بیرون رفتن برای غذا خوردن، لذت می‌برند. علاوه‌بر این، با رشد رسانه‌های اجتماعی، افراد بیشتری مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران از طریق تصاویر در شبکه‌‌هایی مانند اینستاگرام هستند. تجهیز فضای داخلی کافی شاپ خود با عناصر چشم نواز و جذاب به ایجاد یک تجربه کامل برای مهمانان شما کمک می کند و در عین حال به عنوان یک تاکتیک بازاریابی رایگان نیز عمل می کند.

Rate this post
ایده برای دکوراسیون کافی شاپ در اماکن مختلف !

مشاوره رایگان با کارشناسان چوپکس 

02122901835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به بالا